مصاحبه آرشیو خبر ها
به خاطر مارتین و کلودیو ، باید دوگانه را کسب کنیم

به خاطر مارتین و کلودیو ، باید دوگانه را کسب کنیم

بیانکونری توانست فاصله اش در صدر جدول سری آ را به 9 امتیاز افزایش دهد و در یک قدمی اسکودتوی پیاپی پنجم است. تیم رده ی دومی ناپولی در مورد برنامه ریزی بازیها و اشتباهات داوری شکایت داشت، اما بونوچی می گوید پارتنوپی بهتر است یوونتوس را تحسین کند، او در گفت و گو با توتو اسپورت گفت:

 

فکر می کنم وقتی تیمی مثل یووه که 20 امتیاز در صدر را بازیابی کرده است، دستاویز کرده بهانه های پوچ اینچنینی معنی ندارد. (یوونتوس 11 امتیاز از رم که در هفته ی 12 در صدر بود عقب بود، اما حالا 9 امتیاز با تیم دوم فاصله دارد.) ‌ در عوض آنها باید برای تیمی که دارد تاریخ سازی می کند کف بزنند و ستایشش کنند، اما چنین رخدادی در ایتالیا بسیار بعید است. ما راهمان را ادامه می دهیم، ما تا آخر پیش می رویم تا بار دیگر ثابت کنیم که یوونتوس قوی ترین تیم ایتالیاست.

 

کلودیو مارکیزیو بابت مصدومیت رباط صلیبی فصل برایش تمام شد، چرا یووه این همه مصدوم دارد؟

 

نبودن کلودیو هم بیرون و هم داخل زمین به ما ضربه خواهد زد، او یکی از رهبران یوونتوس و تیم ملی ایتالیاست. حالا برعهده ی ماست که اسکودتو و کوپا ایتالیا را کسب کنیم و آن را به او و کاسرس تقدیم کنیم، چرا که شایسته اش هستند، امسال سال سختی بود، چرا که بد شروع کردیم و این بدان معنی بود که مجبور شدیم انرژی زیادی برای بازیابی امتیازهای از دست رفته صرف کنیم. اما مطمئنا یک چیز نادرست در این میان وجود دارد، این همه مصدومیت … همه در فکر بهتر کردن وضعیت هستند، ما باید علت مشکل و راه حلش را پیدا کنیم.

 

یووه در 33 بازی 17 گل خورده است، اما بونوچی احساس می کند که بیشترش مدیون تلاش تیمی است:

 

خب، اول از همه ما خیلی خوشبختیم که بهترین دروازبانن جهان را داریم، بعدش هم مشارکت دفاعی ماریو و بعدش پائولو و بقیه مهاجمان، آنها اولین لایه دفاعی تیم هستند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: